Brand Finance tarafından hazırlanan "Dünyanın En Değerli 500 Markası 2011" listesinde Google 44.3 milyar dolar ile ikinci sıradan ilk sıraya yükselirken, Microsoft 42.8 milyar dolar ile beşinci sıradan ikinci sıraya çıktı. Dünyanın en değerli 500 markasının ilk 9'u ABD'den, 1'i ise İngiltere'den çıktı. İlk 10'a giren İngiliz şirketi Vodafone oldu. Listede Coca-Cola ise ilk kez ilk 10'un dışında kaldı.
Google 44.29 milyar Dolar
Microsoft 42.80 milyar Dolar
Wal-Mart 36.22 milyar Dolar
IBM 36.15 milyar Dolar
Vodafone 30.67 milyar Dolar
Bank of America 30.61 milyar Dolar
General Electric 30.50 milyar Dolar
Apple 29.54 milyar Dolar
Wells Fargo 28.94 milyar Dolar
AT&T 28.88 milyar Dolar
Listede yer alan tek Türk markası ise 2,28 milyar dolarlık marka değeri ile İş Bankası oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder