Beğendiğim Sözler

William Shakespeare: Para kesemi çalan değersiz bir şey çalmış olur; ama benim ismimden bir şey çalarsa beni gerçekten fakir bırakmış olur.

Banu Alkan ( ixir reklamı):  İstanbul'da site yapacak yer mi kaldı, hem ben de o kadar para ne gezer?

İnternette Pazarlama ve Sosyal Medya Stratejileri: Zamanın büyük keşfi radyonun 150 milyon kişiye ulaşması 38 yıl almıştı, herkesin vazgeçilmesi olan televizyonun ise 13 yıl. İnternet ise sadece 5 yıl içinde 150 milyon kullanıcıya ulaşarak hızını ortaya koydu. 2010 yılı itibariyle rakamlar dünya nüfusunun kabaca dörtte birinin internet kullanıcısı olduğunu söylüyor.

Olduğun yerde durmak, hızla değişen global dünyada en hızlı geri gitme yoludur.

Robert Bosch: Hiçbir zaman kabul edemeyeceğim tek düşünce, herhangi bir kişinin ürün ve hizmetlerimi değerlendirirken beklentilerinin karşılanmadığı hissine kapılmasıydı. Bu nedenle tüm işlemlerimin her türlü değerlendirme ve sınamadan başarı ile geçmesini, iyinin en iyisini yani mükemmelliği hedefledim.

Bill Gates: Microsoft her zaman başarısızlığa sadece iki yıl uzaktadır.

Hamel: Oturmuşluk, şimdiye kadar hiç böyle değersiz olmamıştı.

Sektör devrimcileri boşuna kâr marjlarıyla uğraşmazlar; eski iş modellerini paramparça ederek yenilerini yaratırlar.

Kimler yeni zenginliği yaratacak, kimler eski zenginliği çarçur edecek?

Seth Godin, Mor İnek: Pazarlamada klâsik yaklaşımlar kullanılamaz durumda. Açıkça yüzyıllık reklam teknikleri miladını doldurdu. İşte bu yüzden alternatif metotlar, bir yenilik ya da değişiklik değil. Aksine onlar, elimizde kalan tek seçenek.

A.G. Lafley, Procter & Gamble Başkanı ve CEO'su: Müşterilerimize ulaşma yöntemimizi ve pazarlama felsefimizi yeniden keşfetmek zorundayız. Bunun için yeni bir modele ihtiyacımız var. Henüz buna sahip olan yok. Ve biz o gün orada olacağız.