10 Kasım 2012 Cumartesi

RONALDO VURDU GOL OLDU, GOLUN İSMİ NÖROMARKETING

     Yıllar boyunca hepimize(sadece Türkiye'de değil tüm dünyada) insanların kararlarını duygularıyla değil mantıklarıyla verdikleri öğretildi. Ancak 2000 yılların başından beri nöroloji ve pazarlamanın birleşmesiyle ortaya çıkan nöromarketing bunun tam tersini gösterdi: İnsanoğlu verdiği kararların yüzde %70'ini bilinçaltında vermekte. Bu kararlarımız içinde gün içerisinde aldığımız her türlü karar mevcut. Buna gol atmak da dahil.

     Real Madridli Ronaldo'nun aşağıdaki videosu özünde futbol kokan bir video olsa da nöromarketing'i ısrarla kabullenmeyip bilinçaltına değil bilinçe yönelik pazarlama ve iletişim stratejileriyle markalarınıı yönetmeye çalışan tüm yönetici ve reklam ajanslarının bu dirençlerini kırabilecek türden:



     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder