31 Mart 2013 Pazar

BİR BAŞKADIR BENİM MEMLEKETİM

     Türk Telekom reklamında Ferhat Göçer çok bağırmış, reklam çok duygusalmış vb. yorumlara hiç takılmadım reklamı izlerken. Bir Başkadır Benim Memleketim müziği baştan çalınmış, Ferhat Göçer de bu yeni müziğe göre tekrar okumuş, Turkcell'in açtığı duygusallık yolunu da kullanmayan marka neredeyse olmadığına göre duygusallıkta da sorun yok bence.
     
     Bence sorun "Fiber İnternet" kavramında, daha önce de "Benzetme'nin Gücü Adına" yazımda ifade ettiğim gibi Google'in Fiber İnternet reklamını izleyene kadar "Fiber İnternet Ne?" anlamıyordum ama o reklamla fiber hızında anlamıştım. Türkiye'nin farklı şehirlerinde sokak röportajları yapılsa ve "Fiber İnternet nedir?" diye sorulsa her 10 kişiden en az 8'in doğru cevabı veremeyeceğine eminim. Bu noktada Fiber İnternet için öncelik bu kavramın ne olduğu öğretmektedir bence, daha sonra Fiber İnternet üzerinden yaratıcılık ortaya konabilir.
    
     Son olarak Türk Telekom'un internetinin hızlı olduğu en büyük komedisi reklamın, eğer öyle bir durum varsa da bizim evde neden olmuyor bir türlü acaba, adresim Mecidiyeköy / İstanbul, buyursunlar gelip baksınlar:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder